3 Nisan 2010 Cumartesi
Yazıklar Olsun !!!!
Yazık gerçekten..Federasyon resmen lig'in marka değerini arttırmak için Bursaspor'u şampiyon yapmak istediğini belli etmeye başladı..Bu maçta rezalet yönetimi ve eyyamcılığıyla Bülent Yıldırım antalyaspor'un 3 puanını alıp Bursaspor hanesine yazdırmıştır..
Bir penaltı çaldı ki komedi..Sercan Orhan Ak'ın ayağına takılınca kendini yere atıyor , yan hakemin gözünün önünde ,hakemde gayet net bir görüş açısına sahip tak penaltı diyor..Pozisyonda sercan'a satı kart çıkması gerekirken birde penaltı'nın üstüne itiraz ettiğini gerekçesiyle ( ki adam sadece iki elini havaya kaldırdı ) orhan ak'a sarı kart çıkıyor..
Maç içerisinde kesinlikle Bursasporlu oyunculara dokundurtmadı..Antalyalıların her mücahalesine sarı kart verdi nerdeyse..
Ama ne hikmetse sarı kartı olan volkan şen'in atağı kesmek için bilerek topu elle kestiği pozisyonda ne orta hakem ,nede pozisyona 1 metre mesafedeki yan hakem sarı kart'a gerek duymadı..Demek ki Fifa'nın kuralları burda geçmiyor..
Bu pozisyondan 2 dakika sonra Bu sefer ömer erdoğan ceza sahası yayı önünde topun veysel'in önüne düşmesini engellemek için topu elle kesiyor..Oda ne devam...Aaa Ömer erdoğanında sarı kartı varmış..
Bursa'nın attığı 2.gol'de ali tandoğan serbest atışı kullandığı anda 2 bursalı oyuncu yan hakemin gözünün önünde en az 2 metre ofsayt..ama yan hakem çalmıyor..
Djeuha oyundan çıkarken acele et diyen , daha maçın 21.dakikasında taç atışını yavaş kullandığını idda ettiği şenol'u uyaran hakem efendi sercan mehter marşı ile 2 ileri 1 geri oyuncan çıkarken oralı bile olmuyor..
Yazık yazık..Anltalyaspor'un 3 puanını çalıp bursa'ya veren zihniyet ligin marka değerini arttırdığını sanıyor...Şampiyonlar liginde bursaspor barcelona'dan 10'dan aşşağıya yicek mi sanıyorlar acaba..
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder