12 Mart 2010 Cuma
Parayla saadet olmaz mı ?
Real madrid elenince katalan medyası bunu sürekli gündeme getirdi..Ellerine fırsat geçince kullanmaları doğal..Ama benim anlamadığım bir nokta var..c.ronaldoya ödenen parayı sürekli gündeme getiren barcelona ve taraftarının ibrahimovic için "etoo + 40 milyon euro = 80 milyon euro" hesabını yapmakdan aciz bir matematiğe sahip olmasını mantık almıyor..İlginç..Etoo gittikden sonraki barca'nın hücum gücündeki düşüş ortada..İbrahimoviç çok iyi topçu olabilir ama barça'nın aradığı adam mı ?? Bence değil..
Gelelim madrid'e..öncelikle kişsel görüşüm pellegrini geldiği anda belliydi..Madrid bu adamla büyük hedeflere gidemez..villareal'de takım içinde kendinden daha yüksek ego'lu oyuncularla ( riqulme ) yaşadığı problemler ortadayken sen kalkıp ego bolluğu içindeki dünyanın gelmiş geçmiş en büyük takımına teknik adam yapıyorsun bu şahsı..Klasik laftır ama bu adamların başında ben çıksam zaten en kötü ispanya liginde ikinci olurum..
Bu tip büyük ego'lu yıldızları idare etmek , küstürmemek , rotasyon sağlamak her hocanın yapabileceği bir iş değil..Aslında madrid'in çok uzağa gitmesine gerek yok..İlaç belli..Vicente Del Bosque..
Sezon başında yapılan facia robben operasyonu real madrid için dev bir kayıp oldu..Şu an robben'i arıyor takım..Bir robben bu takıma 1 gömlek daha atlatırdı ileri..Sezon sonunda ribery'i alarak bizi susturacaktır perez :)
Savunmada aslında sorun yok..Orta sahada Lass tek başına rakip orta sahalarla cebelleşmek zorunda kalınca bir yerden sonra pil bitiyor tabiki..O bölgede hem hücum hem savunma , yada klasik tabirle oyunun her iki yönünü de çok iyi oynayan bir oyuncuya ihtiyaç var..Tek başına Lass dünya'yı temizler demekle olmuyor..
Marcelo'da sürekli bir şeyler eksik imajı var..Hani roberto carlos'dan sonra bence sırıtıyor.."Kimse Benzamaz ona" neden sürekli yedek , bu higuan'de insan elbet form düşecek derken ,o düşüş Lyon maçına denk geldi ve sonuç ortada..Pellegrini'nin onu oyunda tutupda kaka'yı alması bana bir an "dahi" daum'un manevralarını anımsattı..
Bu sezon toplama bir takım için bence gayet başarılı madrid..Baştaki Teknik ?? Adama rağmen , bu kadar egosu yüksek ( kaka hariç tabi ki ) oyunculara rağmen yine de iyi bir durumdalar..
Seneye ne olur..Perez her şartta ribery harekatını yapacaktır..Liverpool krizi aşamazsa torres + gerrard bombası ihtimal dahilinde bir kenara not alın...Ronaldo'nun Rooney bu takımda oynar sözü + rooney'in son 3 aydaki hayvani performansı + manchesterin 500 milyon sterlincik borcu' da Rooney'i madrid semalarına uçurabilir..
Barcelona taraftarı yine aynı geyiği yapacak transfer sezonunda kısaca..Parayla kupamı alınır :)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder