Lider gittiğimiz Eskişehirden büyük ihtimalle liderdiği bırakıp dönmüş olduk..Bursa bu gazla kasımpaşa maçına müthiş arzulu çıkacaktır..
Maçın genelinde topa hakim takım bizdik..Eskişehir tipik anadolu takımı görüntüsü kapan ,pozisyon verme ,kontraya çık taktiğini uyguladı..Başarılı oldumu ?.Aslında hayır..sahada pozisyonları yaratanların eskişehirli oyuncular değilde bizim savunma ve ön liberomuz olduğunu herhalde maçı izleyen herkez görmüştür..Şu maçta Eskişehir hiç bir şey yapmadı..2 pası düzgün yapamayan bi takıma yenildik..
Belki hakemi suçlayabiliriz ama bu kolaycılık olur..Bu maçın kaybının bir sebebi aranıyorsa o sebep MEHMET TOPAL..geçen senenin hatrına bazı arkadaşların bu adamı ölümüne savunması karşısında şaşırmamak elde değil..dardanelsporda neyse galatasarayda hala o..geldiğinden beri 1 gram koyamadı üstüne..hatta iyice gerilemeyede başladı..Geçen seneki iyi performans sonrası everton isteyince baya bi havalanmış belli ki..Yanındaki adama pas atabilmekden aciz bir adamdan uzun top beklemek zaten hayalcilik olurdu da..bir ön libero gerizekalı olsa rakibe bu kadar ikram yapmaz..Hiç bir ikili mücadelede yoktu,aldığı her topu ezdi,bütün pas tercihleri yanlıştı..istisnasız hepsi..Son pozisyonda artık bütün takım isyan etti napıyorsun diye..Birde elini kaldırıp hatalıyım diyor..La havle hani içimden geçenleri yazsam +18 blog olucak..
Gelelim servet'e..Bir primiere lig sevdalısıda bu..Ondaki düşüşde sürüyor..Açıkçası sağlam bir emre güngör varken servet'i tercih etmem..Neill ile uyum sorunu yaşadığıda ortada..Bu maç rijkaard'ı sadece bu konuda eleştirebiliriz..
Keita kötü ..Anlaşılan Kasımpaşaya attığı golde hala..Ayhan her zamanki gibi vasat..Ama mehmet topal ile kıyaslayınca sahada gerard gibi durdu..
Jo bi sağa bi sola koştu durdu pas almak için ama alamadı..Alamaz tabi büyük ?? kaptan Arda önce bi korner direğine kadar taşısın topu 3 kişi çalımlasın..Hakeme artistik yapsın.Git arkadaşım avrupa'ya koca klüp sanamı kaldı..Barcelona'da oynarmış..Peeh..evet paf takımda anca..
Caner beklendiği şekilde kademe hataları yaptı..Artık kızmıyorum neticede mecburiyetten oynuyor..Kızılacak biri varsa sol bek takviyesi yapmayan yönetim..
Leo formdaydı..Kaleye gelen 2 topuda almayı başararak kalitesini ve klasını bir kez daha gösterdi bize..
Gio'ya helal diyorum..Sahaya girer girmez bişeyler olacak dedirtti..O kadar seri , o kadar hızlı ve o kadar akıllı..Penaltıyı yaptırdı..İlginçtir penaltı sonrasında top alamamaya başladı..Büyük kaptan'ın korner yaptırtma sevdası hortlayınca pas alamamasıda normal gio'nun
Neticede futbolda bunlar olağan sonuçlar..Ama eskişehir'e değil mehmet topal'a yenilmek kötü..Sahada 2 pas yapamayan bir takıma maç veriyorsunuz..Rijkaard'a kesinlikle eleştirim yok..Bu kerestelerle bu kadar..Adam bu yaştan sonra bunlara futbol mu öğreticek naapsın..

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder