15 Mart 2010 Pazartesi
Titanbank
Hayatımda gördüğüm ve çalıştığım açık ara en kötü banka..Size potansiyel kaz muamelesi yapmakla kalmıyorlar , gerizekalı muameleside yapıyorlar..
Kredi kartı istersiniz vermezler..Sonra gelip kendileri teklif ederler..Limitinizi size sormadan arttırır.Siz isteyince artmaz entresan bir şekilde..Faiz oranları BBDK standartlarında gözüksede arada bi katakülle'ye kurban gidersiniz..asgarisini ödediğiniz halde ana paranın arttığını görünce şaşırmazsınız bir zaman sonra..
Çağrı merkezi vardır şu kadar çok kişi çalışır derler..O merkezdekiler hiç bir konuya tam hakim değildir..İllaki birilerine daha bağlanırsınız..Haa tabiki önce müşteri temsilcisine bağlanabilmeniz gerekli..
An itibariyle saat 20:14'den 22:37 ye kadar her 5 dakika'da bir 4440900'ü aradım..Müşteri temsilcilerinin diğer müşterilerle konuştuğunu ??? ve yaklaşık 5 dakika sonra sizinle ilgilenileceğini duyuyorsunuz her aramada..Ama bu 5 dakka ne hikmetse bitmiyor..
Taksit borçlarım bitince bu çileden kurtulacam..Tabi kartı iptal ettireceğim anda sürpriz borçlar çıkaracaklar buna eminim..
Kartı iptal ettiğim gün banka önünde törenle yakıcam kartı..Belediye bandosu ilede fiyatda anlaşırsak, bu önemli günde işin resmiyetine daha büyük bir katkı olacaktır :)
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder