3.Fatih terim dönemi Galatasaray'da yeni bir değişim başlattı..Bu değişim çerçevesinde bir çok oyuncu ile yollar ayrıldı yerine çok daha kaliteli oyuncular geldi..Geldi gelmesine ama maalesef değişim yarıda kaldı..Devreye türk transfer yöntemleri girdi ve yumurta döte dayanıncaya kadar beklendi çoğu transferde..Hal böyle olunca son transferleri yetiştiremeyip " efendim biz takımı yaptık , kadromuz iyi ..artık hoca'ya bırakıyoruz işi..devre arası takviye yaparız vs. vs " saçmalığı devreye girdi..
Bugünkü İ.B.B maçıyla görüldüki Galatasaray'a yaratıcı bir orta saha oyuncusu , stoper,sol bek ve forvet lazım..ve bu çok aşikar bir şekilde ortada..Zaten az buçuk futbol'dan anlayan taraftarda bunun farkındadır..
Maça pek girmek istemiyorum başım ağrıyor şu an..Gördüklerimi sadece başlık olarak sıralarsam ;
* Muslera gerçekten iyi bir kaleci...Kalede gayet güven veriyor...yaptığı hata 10 yılda bir olacak şanssızlık..Sağda solda bazı sığırlar bunun aykut'dan ufuk'dan ne farkı ver derse ağzının ortasına iki tane çakınız !!
* Sabri savunmada çok adam kaçırdı..yanlış pas ve şut tercihleri yaptı..Aslında sabri standardında normal oynadı..bir maç böyle oynar bi dahaki maç iyi oynar ..istikrar beklememek lazım..
* Gökhan zan i servet ikilisi çok gol yedirtir..Ayrıca geriden ileri topu şişirirsen ileride o topu indirecek ELMANDER gibi bir adamın yoksa o top İ.B.B hücumu olarak sana geri dönecektir desem 3 yaşındaki çocuk bile idrak ederdi..Bu iki salak idrak edememiş..
* Eboue sağ bek , tomas stoper çok daha mantıklı bir tercih olacak
* Selçuk'un biraz daha forvete yakın oynaması lazım..çok geriye geliyor bu da kondisyonunu düşürüyor maç içinde..
* Sahanın en iyisi açık ara melo..Bu maçda yarattığımız hemen hemen her pozisyonda melo var..
* Çağlar'ı izledikden sonra hakan balta "gareth bale" gibi geldi gözüme..
* Eboue sol kanatta olmaz..Riera'yı bir an önce hazırlamak şart
* Kazım'da bi düşüş var gibi..Ara tatil yaramamış..Pas tercihlerinde sıkıntı vardı
* Israrla Baros'un satılması lazım diyorum..Her temasta yerde..Fizik gücü 0..Takıma forvet gerektiği , Baros'a güvenilerek yola çıkılmayacağı o kadar aşikarken yönetimin forvet almaması hayret uyandırıcı bişi..Umudumuz elmander'in bir an önce iyileşmesi.
* Yekta galatasaray'da anca yedek olur !!
* Manager oyunlarını oynayan her hangi birisine bile sorsanız webo deli adam deyip yaptıklarını sayabilecekken , bizim zeka küpü yöneticilerimiz avrupa futbolunu nereleriyle takip etmekte merak ediyorum..Hayır anladım hiç çakmıyosunuz mevzudan , hiç takip etmyisonuz , yahu bunlardan bi tanesinin çocuğu yokmu FM oynayan felan " baba bak böle bi adam var bi araştırsanıza " dicek bi müslüman :)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder