21 Temmuz 2011 Perşembe

Felipe Melo transferi



Namı diğer " Bidon" ...Fiorentina'dan iyi performansına bakılıp 25 milyon euro'ya transfer olduğunda çok büyük beklenti vardı kendisinden..Tıpkı hemşerisi diego gibi..Çoğu brezilyalı oyuncu gibi bu baskının altında oda ezildi..

Kötü bir oyuncudur diyemeyiz..Brezilya milli takımında oynamıştır ( her ne kadar takımı yaksa da ) juvede takım kötü olunca o daha da kötü gözüktü tabi..

Sert oynar..biraz eski fenerli johson durumu var..2 maçta bir kırmızı potansiyeli var..iyi bir kesici , geriden oyun kurabiliyor ,fizik gücü yüksek , hava toplarında da etkili sayılır..e uzaktan isbetli şutlarda var daha ne olsun..istikrar ?

heh işte o yok :)

Kiralık olarak alınacak olması ( alınabilirse tabi ) çok mantıklı..satın alma opsiyonu 12-13 milyon civarında ..Normal diyebileceğimiz bir rakam..

Fatih terim gazlaması , taffarel'in rehabilitasyon süreciyle çok yararlıda olabilir , gene bidon'da olabilir.Bunu lig başlayınca görücez...

Her şartta ayhan , mustafa sarp , barış , hakan balta gibi kazmaların yanında steven gerard gibi durur..

edit : an itibariyle juventus transferi resmen açıkladı hayırlı olsun..Avrupa'da oynamayacak ve kendi ligini 7. bitirmiş bir takım için selçuk - de melo orta sahası gayet yeterli..şimdi bir sağ bek -birde 10 numara transferi bekleyebiliriz..

Hiç yorum yok: