20 Temmuz 2011 Çarşamba

Twente - Galatasaray



Maç çok sıkıcıydı..Galatasaray'ın durumu daha da can sıkıcı..Rakip kaleye gidemeyen , 0 pozisyon ile maç bitiren bir galatasaray..

Takımın eksikleri bas bas bağırıyor..

Bu takıma : sağ bek , sol bek , ön libero , yaratıcı bir oyuncu , ve forvet şart..

Sabri ne kadar iyi niyet gösterse de adam  bek değil..zorla bek oynatılıyor..o zaman o bölgede açık vermeyi göze alacaksınız..ama bu durumda stoperlerinizin de o açığı kapatacak kadar hızlı olması gerekmez mi ?

Dünyada soyadının hakkını veren tek futbolcu Hakan BALTA !!

Ceyhun etkisiz eleman..Sezon boyu klübeden maç izler bu görüntüsü ile..

Servet'in orta saha'da hiç baskı yokken kaleciye geri pas atmasına şaşıran var mı aranızda :)

Selçuk en olumlu olay..tek başına orta sahada çabalayan tek adamdı..

Kazım istekli , birşeyler yapmaya çalışıyor..

Elmander takıma uyum için az daha zamana ihtiyacı var..

Baros teklif varsa gönderilmeli bence..hala aynı kafa..hazırlık maçında bile hakemle saçma sapan bir tartışmaya giriyor..zaten geçen sene oynadığı her maçta sırf itirazdan kart görmeyi başardı..

Arda benim gözümde şişirilmiş balon..ne arsenal'i , atletico madrid'i ..sahada koşacak hali yok..fizik olarak zaten yıllardır gelişme gösteremedi..insan bi güçlenir..şut desen yok 5 yıldır 1 gram şutu gelişmedi..nedeni çalışmaması olmasın ?? ..ceza sahasında o topa vururken sizce bir şeyler düşünerek mi vurdu ? Herkesle tartışmaya hazırım arda galatasaray'ın hızlı oynamasına 1 numaralı engel..oyunu her şartta ağırlaştırıyor..yani çalımlamayı ver 3 kişiyi , zamanında atıver topu çok mu zor...olmaz ille atacak..Sahada yaptığı tek şet dötünü dayayıp yere düşüp faul almak..14 milyon euro....komik..şu maçı izleyen bir adam arda'yı alırmı sizce ?

culio kral adam..sahanın her yerinde..hazırlık maçıymış , final maçıymış , gazozuna maçmış farketmiyor..adam elinden gelen her şeyi yapıyor,koşuyor,çabalıyor..bazıları gibi koca götünü gezdirmiyor sahada..

aydın hala bu takımda..yorum yok !!

Takımın zamana değil..BAYA bi zamana ve TRANSFERE ihtiyacı var..bu işler motivasyonla bir yere kadar..

Hiç yorum yok: