18 Ocak 2011 Salı

Barcelona'da oynayacak adam !!




Bir insan 4 yıldır şutunu  geliştiremiyorsa, hala daha müsait pozisyonda adam varken önce" zorlayayım sıkışırsam pas atarım " diorsa ondan çok bişi beklememek lazım..

Her zaman söylüyorum..Arda galatasaray'ın oyununu ciddi şekilde yavaşlatıyor..Ve çalışmıyor..Oyun görüşü , futbol zekası çalışma ile gelişmez orasını biliyoruz..Ama şut dediğiniz şey çalışma ile gelişir..4 yılda hala aynıysa çalışmıyor demektir..Doğru kewell , neill bunlar salak zaten idmandan sonra kalıp 1 saat çalışıyolar..Enayiler, gidin olm sizde açılışıa felan katılın ne gerek var çalışmaya..

Kimse güç felan demesin sakatlıkdan döndü vs..Baros'un sakatlıkdan döndüğü maçlarda attığı golleri biliyoruz..+ madem güçsüzsün ısrarla şuursuz şut denemenin amacı denir..Sonra bir pozisyonda culio şut atınca niye pas vermiyon bana die bağarman nedir..culio'yu da mı yicen?? Dos santos ve elano'yu yedin doymadın mı hala..

Arda artık Galatasaray'da kalmak istemiyor bu belli..Zaten basın'ın aşırı ilgisinden de bunalmış durumda..Hem onun hemde Galatasaray için en iyisi sezon sonunda Avrupa'ya gitmesi..Kendini geliştirebileceği tek yer orası..Burada kalmaya devam ederse olabileceği tek şey Sergen 2..


bunun haricinde hakan balta ,ayhan ve bal yapmayan arı aydın sahadayken bu maçı berabere bitirmemiz bence büyük başarı :)

Hiç yorum yok: