Bence Ordu maçında çok kötü bir oyun yoktu..Oyunu forse ettik ama yaratıcı oyuncu eksikliği ve bitirici bir golcümüzün olmaması bu doğal sonuca yol açtı..
Amrabat'ı 2 dakkada tü kaka edip emre çolak şöle iyi futbolcu böle iyi futbolcu diyenleri hayretle izliyorum..2 maçta gol attı 2 çalım attı diye hemen yeni emre belezoğlu oldu..
Bi bekleyin arkadaş..bir sezon'u istitkrarlı oynayıp bitirsin..2.sezonu bitirsin ondan sonra tamam emre belezoğlu olacak dersiniz..
Ki alışılmış bişi türk insanının yapısı 1 maçla messi olursun..1 maçla kazma olursun...
Sol kanattan yenen golleri " efendim amrabat savunma yapmıyo " diyerek kestirip atmak komedi dir ..
Hakan balta ve cris gibi iki ağır adamın olduğu bölgede amrabat'ın yerine kimi koyarsanız koyun..ordan pozisyon verirsiniz..Heleki rakip takımda bu denli hızlı hücumcular varken..
Ek olarak amrabat kayseri'de , fas milli takımında, psv'deki günlerinde her zaman kanat forvet oynamış bi adam..Siz bu adamı alıp 4-4-2 'nin kanadı yapıcam derseniz bu adamdan hiç yapmadığı bir şeyi 3-5 haftada yapmasını beklerseniz bu biraz hayalcilik olur..Amrabat'ı ilk baştan almayacaktınız..
Burda fatih terim - bülent tulun EGO SAVAŞLARI assaidi - amrabat seçiminde direk etkili olmuştur..Bu sebepden amrabat'a hiç bi şekilde kızmıyorum savunmaya gelmiyor filan diye..Alırken zaten biliyordunuz..Bile bile lades.
Maalesef fatih hocanın ünlü "takım dengesini bozar" sözüne pek katılamıyorum..Bugün gördük ki galatasaray'a nene tarzında kapanan takımların kilidini açacak bir yaratıcı oyuncu lazım..Efendim lüks olurmuş vs vs..bunlar komik savunmalar..
Bu takıma bitirici bir forvet , yaratıcı bir oyuncu gerektiği aşikar..Elmander her ne kadar özveri ile oynasada elmander'den golcü olmasını kimse bekleyemez..Oyuncuya saygısızlık olur gol atmıyor diye eleştirmek..
Burak'a eleştiriler gelecektir..Bence o eleştirilerde gereksiz..Burak trabzon'da da bunları kaçırıyordu...Yeni olan birşey değil..
Zaten galatasaray'ın yıllardır sorunu bu..Baros'da çok basit golleri kaçırırdı..Jardel'den beridir A kalite bir forvetimiz yok..Bu bir gerçek..Bu sebepden Fener maçlarında 30 pozisyona girip 1 tane zar zor atabiliyoruz..
Ordu'ya bu kadar gol pozisyonu bulmamız doğal..atamamamız eldeki forvetlere bakınca olabilir denilebilir..ama avrupa'da önümüzdeki dönemde başarı hedefleyen bir klübün " takım içi dengeler " lafına takılmaması gerekir..A kalite bir forveti türkiye gibi dandik bir lige takım içi dengeler diyerek getiremezsiniz..
Sol bek olayına artık girmiyorum..demekki fatih hoca hakan balta'da bir philip lahm ,bir marcelo görüyor :)
Atilla Turan 3 yıldır fransa liginde ben buradayım derken nasıl bir oyuncu izleme birimi varsa bu adamdan bir haberler..Türk sol bek bulmanın ne kadar imkansız olduğu da bilindiği halde..
Önümüzdeki sezon içinde şimdiden yerli stoper takviyesi olarak Serdar aziz , ömer toprak ikilisinden birisi düşünülmeli..
Muslera'nın gitme riskine karşı. son onur'un dönmesi ile yedeğe düşmesi muhtemel tolga'nın peşine düşülebilir..
Gerçekçi olalım Manchester United , chelsea gibi takımlardan teklif geldiği anda Muslera'yı tutmanız imkansız..Hazırlığınızı şimdiden yapmanız gerekli..
Kadro planlaması denen şey haziran ayında yapılmaz..Her sene aynı hataya düşülüyor..Önümüzdeki sezon'un kadrosunu şimdiden planlamanız gerekir..
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder