7 Ekim 2011 Cuma

Ne desek boş..



Aslında ilk 11'i gördüğümde yanımdakilere en az 3 olur demiştim..Almanlar beni yanıltmadı..Oğuz çetin o klübede oldukça türk futbolu 1 gram ilerlemez..

Sakatlıkdan yeni çıkmış güçsüz gökhan gönül , sakatlıkdan yeni çıkmış formayı gökhan zan'a kaptırmış servet , bursa maçı ile birlikte formayı eboue'ye kaptırması neredeyse kesin olan sabri..

Yani hayret etmemek elde değil..Bu maçda orta sahayı rakibe kaptırdığınız anda sizinle kedi fare oyunu oynayacakları belliyken topa sahip olma özelliği olmayan iki adam  aurelio ve sabri sahada..





Sahada 3 pas düzgün yapamayan bir takım izledik..Kazım , gökhan töre, mehmet topal , mevlut , umut bulut gibi formda adamların neden sahada olmadığını sormak lazım..Orta saha mehmet topal - selçuk hamit şeklinde kurgulansaydı bu kadar ezik bir futbol oynayacağımızı hiç sanmıyorum..

Açıkça arda'nın takımın oyun hızını düşürdüğü , sadece çalım attığı gözükmüştür herhalde..Böyle maçlarda ağır , teknik admlar oynatılmaz..Rakip ezer..Gökhan töre maça hakan balta'nın önünde ilk 11 başlasa hem o kanattan bu kadar pozisyon vermicektik , hemde alman savunması bu kadar öne çıkıp bizi sıkıştırmayacaktı..

Hakan balta'nın kötü gözükmesinin tek sebebi sahada eli belinde gezen star arda !!

Servet'in durumu ortada..artık serdar aziz'in A milli takıma geçiş zamanı geldi..Ömer toprakda bundan sonrası için yerleştirilmeli kadroya..

Volkan'da artık bıkkınlık ortada..tolga , cenk ikilisi anına iyileşen bir onur ile kalede sorunumuz olmayacağı ortada..

mallesef koca ülkede bir sol bek çıkmıyor..hakan balta dioruz  keselim dioruz..kim girecek çağlar , ismail..daha'da beter yani..Hasan ali kaldırım umarım çıkışını sürdürür..

Ben mehmet topal ve mevlüt'ün yerinde olsam bi daha çağarılsam da gelmem milli takıma..Resmen adamlarla alay ediyoruz..Rezillikden öte bişi değil..

Şu maçta kazım'ın oynatılmaması skandaldan başka bir şey değil.Zavallı burak almanların arasında sıkıştı kaldı..elinden geleni yaptı..hani umut bulut burak ikilisi birlikte oynasa almanları daha fazla zorlardık bence..

Valla çokda iyi oldu bir bakıma.avusturya maçında galibiyet alıp işi bitirmek varen , 0-0'a yatan zihniyete çok güzel kapak oldu..

Birde arda efendiye değinmek lazım..Kendini bulunmaz nimet , megastar sanıyor..Beni nasıl oyundan alırsın diye hiddink'e artistik çekiyor..Ulan sen kimsin !! hangi büyük maçı kazandırmışsın..Ne yaptın sahada..Adam çalımla anca  , korner yaptır..Fazla şişen balon çabuk patlar..

Gökhan gönül çok kademe hatası yaptı..2 golde de hatası  var..Ama onada çok kızmamak lazım..Hazır olmadığı halde adamı hemde almanya'ya karşı ilk 11'e koyan zeka örneğine kızmak lazım..


Artık yeni yapılanmaya başlanılmalı..2012 hayali bitti bence..Takımaki oyuncuların bir çoğuna teşekkür edilmeli..ümit milli takımdan  takviyelerle yeni bir takım yaratılmalı..

bu takımda nuri - gökhan töre - ömer toprak - serdar aziz - hasan ali kaldırım - necip - muhammed v.b adamlarda artık sahneye çıkarılmalı








Hiç yorum yok: