Oz Büyücüsü'nün doğum gününü kaçırmışız..33 yaşına girdi büyücü..Bu adam benim gözümde hagi'den sonra türkiye'ye gelmiş en büyük topçudur..Ama açık ara en sempatik , en efendisidir..Ustayı anılarımızda her daim tutacağımız gol sonrası müziğiyle hatırlayalım..
Aydın, servet gibi adamlar varken bu adamın kontratını uzatmayan yönetiminde, " bu adamı tutun takımda profosyonelliği yeter , A2'deki tüm gençlere örnek teşkil eder "demeyen fatih terim'inde futbol aklına ve vizyonuna sıçayım !!
Takımda tutacaksın bu adamı..her maç oynatacan diye bir kaide yok..görev gerekirse verirsin..Zaten adam kendine bakıyor..senin götü boklu starın arda'dan 1000 kat daha profosyoneldir , daha disiplinlidir..
2 yıl daha oynar..sonrasında leeds - liverpool - galatasaray 'lü turnuva yapar her takımın formasını bir kez giyip jübilesini yapardı..Sonrasında da ver babaya klüpte görev..yap sportif direktör..Bu vizyon nerde bizimkilerde..peeehhh!!!
Bizim faşizan kafadai türk topçuları zaten anında ayaklanırlardı...hakan şükür gelsin..yabancı istemiyoz felan derlerdi....

Hiç yorum yok:
Yorum Gönder