8 Ocak 2011 Cumartesi

Draculio



Gene işlerden dolayı fırsat bulamadım yeni bir şeyler karalamaya..Aslında fırsat da vardı da sağolsun galatasaray insanın içinde yazma isteği bırakmadı 2010 yılında..

Efendim gelelim 2011 yılına..Galatasaray'da malumunuz ara transferler genellikle hüsranla sonuçlanır..Sanırım bu sefer takıma katkı sağlayacak transferler geliyor..

Culio gelir gelmez futbol cahili taraftar kısmı salak saçma yorumlara başladı..Efendim kimmiş bu adam, romanya'lardan topçu alıyormuşuz artık , yok göbekliymiş , yok sol  kanatmış sadece vs vs

Bu arada rıdvan adındaki futbol cehaletinden de bundan 110 tane bulurum bank asya da demesini bekliyorum..



Birincisi bu adam sadece sol kanat değil..Az buçuk cluj maçı izlemiş olsalar bu adamın çoğu maçta orta sahanın ortasında , bazen sol dış'da  bazen de forvet arkasında oynadığını görürlerdi..

Adını duymamış olabilirler ki çok normal adı duyulan bir oyuncu bu aya geliyorsa ;

a - kariyerin sonunda para kaldırmaya geliyor
b- sakatlıklardan sonra artık bitti damgası yemiştir
c-disiplin , alem vs problemleri olan bir topçudur..

bunların haricinde adı duyulan adamı zaten yurt dışında görürsünüz anca..


Culio genel olarak bakarsak savaşçı bir oyuncu..Bu takıma lazım olan şeye sahip..Kaybetmeye dayanamayan bir yapısı var..E tabiki azıcık da hırçın :)

Oyunun iki yönünü de oynayabiliyor..Fizik gücü olarak gözüktüğünden çok daha kuvvetli..Çok golcü bir oyuncu değil ..Zaten ondan onu bekleyende yok..cana'nın yanında yardımcı olup sadece ileri pas atıp oyun kurabilme özelliğini göstermesi bile ayhan - mustafa sarp ikilisinden sonra bir xavi izliyormuş havası katacaktır..Hannover maçında bunu biraz gösterdi zaten..

Orta sahada bence biglia'dan daha gerekli bir oyuncuydu..Doğrusu yapıldı..Bakmayın taraftarın salak saçma yıldız istiyoruz diye ağlamasına..Ne yıldızlar getirdik de ne oldu..Onlara da koşmuyor bunlar , ruhsuzlar diye ana avrat sövenler de bu taraftar değil mi ?

Cana & culo ikilisi ile oldukça savaşçı ve sert bir orta sahamız oldu..Cana'nın ileri oyun kurarken yaşadığı sıkıntıları da culio ortadan kaldırmış oldu..

Bu arada culio'ya taraftarda çabuk ısınacaktır..yukarıdaki resimde de gördüğünüz üzere namı önceden geldi..Draculio :)







Hiç yorum yok: