6 Temmuz 2010 Salı

Keita al saad'a gitti




Çok kişi için kabul edilemez bir durum olsada ligin ikinci yarısından beri sahada gezen bir keita vardı..Keita çok yetenekli bir oyuncu..Güçlü,top tekniği yüksek,gününde olduğunda çok etkili bir oyuncu..Hatta açık ara türkiye'deki en iyi kanat oyuncusu..Anca sorun şu  "gününde olursa "...Koskoca galatasaray klübü 7.5 milyon euro verdiği bir adamın gününde olmasını mı beklicek ?..

Keita'nın ciddi sorunlarından biriside iç saha dış saha performansı..içerde aslan dışarda kuzu durumu var..Buna hemen antalyaspor maçını çevirdi diye kontra cevap verebilirler.. ee kalan 16 maç ?..İç sahada aslan derken tüm maçlar için geçerli değil..Dediğim gib gnünde olursa rakibi dağatan ,gününde olmazsa kendi kendini dağıtan bir oyuncu keita..

Seyirci biraz olaya at gözlüğüyle bakıyor malesef..sahada adam çalımlıyor , güzel hareketler yapıyor diye keita'cı oldular..

İyi de ayağına aldığı hemen her topu zorlayan keiata kaç top kaybediyor ona bakan var mı? ..Kaç kontra atağı zamanında pas atmadığı için harcadı..,Zamanında attığı pas oranımı fazla gereksiz zorlama yapıp ezdiği top oranımı..bunlarada bakmak lazım..

Lyon keiata'yı lille'den 18 milyon euro'ya aldı ...Galatasaray'a 7.5 milyon euro'ya sattı..Neden ?..18 milyona aldığın bir adamı bu fiyata satarsın..Cevap lyon başkanında : "onu 7.5 milyon'a satarak büyük iş başardık" ..

Lyon'dan gönderilme sebebide istikrarsızlığı..Orda da günü gününü tutmayan performanslar sergileyince yedek klübesine mahkum kaldı..

29 yaşında , dünya kupasındaki kaka olayı sebebiyle fiyatı artacaına daha da düşen , şampiyonlar ligine gidilemediği için tekrar artma şansı olmayan ,istikrarsız bir oyuncu 8.3 milyon euro'ya satıyorsanız bence başarıdır..seneye elinizde patlama ihtimali olan bir oyuncuyu aldığınız fiyata göndermiş oluyorsunuz..

Al sadd 8.3 milyon verdi..Herhangi bir avrupa takımı anca bunun yarısın verir...

Hiç yorum yok: