25 Şubat 2010 Perşembe

Olur böyle şeyler...



Açıkçası olası ihtimaller dahilinde tuttuğum bir durumdu..Gerçekleşmesi pek hoş olmadı ama büyütülecek kadar kötü bir olayda değil..Olaya nasıl baktığınız ile alakalı tabiki..

Rijkaard eldeki imkanların kısıtlı olmasından dolayı kontrol futboluna devam demiş maç öncesinde kadrodan belliydi..Servet'in emre güngör'ün sakatlanması ile sahaya çıkacağını görünce biraz korkmuştum açıkçası ama maçın kaderini etkileyecek çok büyük bir hata yapmadı..Belki 2.golde daha hızlı olabilirdi ama topa vuran adam da oviedo'lu kamil değil diego forlan..


Elano'nun sakatlanması tüm planlarımızı bozdu..Bazı gerizekalı taraftarlar ve sergen adındaki futbol bildiğini sanan cahil Elano'yu alıyo rijkaard bilmiyor bu işi işte gibi cümleler kurdu maç sonrasında..

Tamam futboldan çakmıyosunuz orasını anladımda..Yahu maçı nerenizle seyrediyosunuz ?? Elano ilk yarıda perea'dan aldığı darbe ile sakatlandı..devreye kadar seke seke oynadı..2.yarının başında sekmeye başladı ve değiştirin işareti yaptı..Yane rijkaard keyfinden değişmedi..Bazı akıllılar emre çolak varken ayhan girer mi diyebilir..O zeki arkadaşlara tavsiyem A2 ligini izleyip emre çolağın neden 60.dakikalarda oyundan alındığını A2 takımımızın teknik adamına sormaları..Sebebi basit form grafiğindeki düşüş..

Uğur'un kanatı her zamanki gibi otoban'a döndü..sürekli kademe hatası yaptı..Sabri'yi sahaya alıcak diye korktum..Çünkü tam iyileşmemiş bir sabri'nin tekrar sakatlanması bu maçın kaanılması ile kıyaslandığında benim için daha önemli..

Keita afrika kupası sonrası hala kendini tam bulamadı..ligin ilk yarısındaki keita hala yok..Neil gibi 2 adam daha olsa bu takım gol yemeden bitirir ligi..Forvetsizlik takımın tüm planlarını bozuyor..ileriye şişirdiğiniz her top duvardan seker gibi geri geliyor..orta saha ve defans'da dinlenme fırsatı bulamayınca 60.dakikadan itibaren düşüş başladı..buda maçın skoruna etki etti..

Skora etki deyince caner'e de parantez açmak lazım..Malesef futbolcu olmuş ama daha amatör..Profosyonellik kelimesinin anlamından bir haber..iki maçda da sonucun sebebi caner...

Hakem için dicek bişi yok..Tipik avrupa kupasında kendi sahasında deplasman oynayan türk takımı sendromunu yaşattı helal..

Sonuca gelirsek..Bence iyi oldu zaten bu takımın müthiş formdaki everton'u geçme ihtimali yoktu..Bu akdar sakat varken iki  kulvar bence fazla..Artık sezon başındaki asıl hedefe yönlme zamanı..Ligde şampiyon olup ,şampiyonlar ligine direk katılma hakkı elde etmek..Ve seneye TT Arena'da şampiyonlar ligi maçlarına çıkabilmek..

Hiç yorum yok: