Yani bu konuların tartışılmasını hem saçma hemde dinen yanlış buluyorum ama bu kadar saçmalık üstüste gazetelerde çıkmaya başlayınca bişiler yazmak zorunda hissedior insan kendisini..
Öncelikle inanılmaz derecede cahil bir millete sahibiz..Her konuda olduğu gibi malesef din konusunda da doğru düzgün bilgileri yok..adamlar kuran'a deilde sağdaki soldaki hocaların dediğine bakıyorlar hayret bişi..akıl sır ermez..Hadi eskiler o zamanlar imkan yokmuş felan bazı konuları bilmeyebilirdi yeni nesilin bu kadar gerizekalı ,cahil, adeta ot gibi olmasını herhalde bilimde açıklayamaz..Bu kadar imkana rağmen hiç bişiden haberleri nasıl olmaz şaşmamak elde değil..
Bugün gazete okurken öss 22.si imam hatip mezunu bi kızımızın lafını gördüm..müslümanlığımı yaşayabileceğim bir ülke isterim diyor..şimdi normalde bu kızın bunu demesi ile merve kavakçı denen amerikan ajanının mecliste devlete kafa tutması benim gözümde aynı şey..bundan10 sene öncesine kadar böle saçma sapan şeyler gündeme gelmezdi..kimse kimsenin birşeyine karışmazdı..Ne zamanki dini kökenli olduğu iddaa eden ama aslında tek amacı abd'ye hizmet etmek olan daha fazla parayı cebe atmak olan bi parti çıktı piyasaya birden bire türban muhabbeti başladı,din elden gidiyor dendi , abd şeytan dendi..
ABD şeytansa adama derler senin kızların , damadın niye abd'de yaşıyor + abd vatandaşı :)
Efendim türban da türban..ya 10 sene öncede herkes türbanını takar aynı şekilde okula gider girerken çıkarırdı kimse sesini etmezdi..kimsede ya bu türbantakıyo demezdi..Şimdimi türban dert oldu..kimse bana hikaye okumasın o okul önünde eylem yapan kızlar felan hepsi hikaye..okucam diyen adam takar peruğunu gerekirsr girer okur ki öle okuyan kızda çok..Sen ısrarla gösteri yapıyosan senin amacın okumak felan değil sen oraya olay çıkartasın die gönderilmişsin...Bu benden müslüman olduğunu iddaa eden zihniyet o gösterilerde KURAN'I ZİNCİRLEDİ..ki hala kalkmış müslümanım diyebiliyor bu hareketden sonra bunlar..Merve kavakçı türbanını meclisde takamıyomuş da müslüman die alınmıyomuş meclise bunu diyenlerde siyonist...Nerde lan merve kavakçı bunca yıl nerde yaşadı.ABD..EE şeytan değilmiydi abd ?? Benim cahil milletim uyu sen uyu..Böyle böyle karıştırıyolar memleketi..Türban takmakla olunmuyo müslüman..Türban tak okuma hakkımı vermiolar felan gösteri yap eee dar kot giy,efendim makyaj yap,vücut hatlarını belli eden elbise giy sordum mu ben daha müslümanım oldu oldu bende lebron james...
Efendim imam hatiplilerin hakkı yeniyomuş..banane arkadaşım banamı sordun da gittin imam hatipe..bende meslek lisesine gittim benimde hayatım kaydı ama kalkıpda müslümanım diye okutmuyolar felan saçmalamadım..bi tek imam hatipliye olan bişi değil..Yani dini siyasete malzeme yaptılar ya..Çok merak ediyom hesap zamanı bu dini siyaset malzemesi yapanları, benden daha fazla müslüman olduğunu iddaa edenleri , görecez orda kimin ne olduğunu..
Uyumaya devam gençlik böle din elden gidiyo felan abd gazına gelin siz..zamanında iran'ıda dini kullanıp göçerten abd için aynı taktiği uygulamayı daha da fazla rahatlatın..Bu gençlikle bu ülke 20 seneye kalmaz abd eyaleti olur çıkar..
Ha din kimsenin tekelinde olan bişi değil..öle tv de çıkıp sallamakla benden fazla dindar olamaz kimse..Herkes müslümanlığını içinde yaşar..öyle meydan da çıkıp gösteri yapanın müslümanlığı kalıyomu orasını bilemem..kimin ne olduğunu allah bilir..
Kimse de devletten üstün değildir..sen kimsin çıkmış bu ülkede rahat yaşıyamıyom müslümanlığımı felan diyosun bre deyyus !!! Bas git başka ülkeye..git çok değerli ABD'ne orda yaşatırlar seni!!!
Şu osmanlının hayatta en büyük hatası bu araplara güvenmek olmuştur..O araplar ki bizi ingilizlere satmıştır..Bu yardım ettiğimiz filistinlilerin zamanında müslüman türk kellesi başına İSRAİLLİLER'den altın aldığını bilmeden salak salak din kardeşimiz felan diye ağlayan gençliğe şaşmamak elde değil..Ki gördük din kardeşimiz rum kesimine gitti..Rumların adası türkler tarafından işgal altında tutuluyor dedi..Türk'ün TÜRK'den başka dostu yok..hayatta güvenmiceğim biri varsa oda zamanında bizi hristiyanlara satan araplar..çok güvendikleri abd petrol bitince gene bu kadar canım,cicim davranacak mı görecez bunlara !!!
2 yorum:
Olayın siyasi boyutunu geçelim ilk önce , siyasette sonuca varılamaz bu konularda.
Yalnız meselesi Türkiye'nin açık bir sorunudur. çözülmesi gereken. Eğer demokratik ve hukuk devletiysen dini açıdan önemli! bir kural olan kapanma ve tesettürü yasaklamazsın ! Bu eşitlik , özgürlük gibi kavramlara da karşı bir durumdur.
Şimdi diyeceksiniz ,başörtüsü ve kapanmak dini kural olduğu için değil , simge için takıyorlarmış , bunu diyen insanda demokratik değildir! Eğer o insan müslümansa ve kapanıyorsa dini içindir . Sİyasi görüşü için kapanan salak insanları! görmedim şimdiye kadar. Bu ülkeyi kimlerin nasıl yönettiği yeni yeni belli oluyor ama biraz 1950 - 1980 - 2000 yılları arasını araştırırsanız Amerika vardır. Ve bu ülkede Halk iradesi hep yıkılmıştır. Bir zaman bunu Sağcı - Solcu ile yaptılar , şimdi tesettür ve kapanma ile yapıyorlar , ve bazı kesimleri o kadar din'den uzaklaştırdılar ki , dinini seven ve bağlı olana bile kin ile bakıyor bu yobaz! ilericiler. Ama bu halk İslam için yaşayıp İslam için ölmüş , vatan , din , namus için yaşamış. Ama şimdi Din'ini devlet eliyle böldüler. Devlet dediğin alana Dindar'san giremiyorsun artık. Türban yasağı ile bunu yapıyorlar sadece.
Ve Türkiye laik! bir ülke , din işleri ile devlet işleri ayrı işleyen bi ülke. Peki başörtüsünü takan birisinin devlet dairesinde çalışmaması ya da üniversitesinde okuyamaması nasıl bir laikliktir ? Ya da laiklik buraya karışabilir mi ? Yani yapmak istedikleri açıktır , laik isen , dinden uzak olacaksın.
Unutulmamalı ki bu toplumlar İslam coğrafyasında yaşıyorlar , eğer İslam'ı seven ve yaşayan biriysen T.C Devlet ini yönetemiyeceksen ? Kim yönetecek bu devleti ?
Yalnız artık bunlar geride kaldı , halk görüyor , biliyor. Ona göre karar veriyor. Bu AKEPE ve yandaşları kötüyse sadece bu yasağı kapatmakta kötü olsunlar , diğer konularda halk onlara desteğini veriyor zaten.
Gelelim İmam Hatip ve Meslek liselerinin puan sıkıntısına. Bu sorun , İmam Hatip' de dinini bilen insanların devletin belli kademelerine gelmesin , gelemesin diye yapılmıştır. Peki bunu yaparken yanına meslek liselerini de kattılar , evet meslek liseleri bu halkın , toplumun %60 ' nın okumak zorunda kaldığı bi okuldur. Bu okulda okuyan çocuk halkın içinde yetişen İslam ahlakı alan bir kişidir. Peki bu kişiyi de engellediler okuma yolunda.
Bunu yaparken Türkiye'nin teknoloji , bilim ,teknik gibi konularda geri kalmasını hiç önemsemediler amaçları bu ülkeyi istedikleri gibi yönetebilmekti. Ama artık o yasaklar da kalkacak çünkü halk güdülmüyor , kendi kendini yönetiyor.
yani Ufuk abi , sen meslek lisesinden mezun olup bi üniv. okuyamadıysan bu leş kargaları yüzündendir. Bunlar İmam Hatip i durdurmak isterken , meslek liselerini de yaktılar.
Açık bir örnek : Düzce AÖL ' de okuyorum ve Kimya hocamız 25 yıllık hoca ve İmam Hatip mezunu biz bunu duyunca şaşırıyoruz ? Niye çünkü artık bunu engellediler ordan üniv. okuyup başka yerlere gitmek ne mümkün ?
Ve ben Anadolu Teknik Bilg. bölümünde okumak istedim aslında ama bu adi! kesim orayı da kestiler meslek lisesi olduğu için , ama bir yoldan biz halk olarak kendi kendimizi yöneteceğiz halk olarak ....
KONU ÇOK UZUN , yorumu karışık oluyor. Bir gün uzun uzun yazarım anlar ve düşünürsünüz ....
Bazı yerlerine katılıyorum tabiki..Ama işin şu noktasını herkesin anlaması da lazım..Her tv'de yada gazetede vs çıkıpda dini temsil ettiğini söyleyene de inanmamak lazım..Malesef halkımızın dini duygularını kendi çıkarına kullanan bu zavallılar yüzünden halk arasında nifak çıkıyor...
Senin yaşın genç olduğu için bazı şeyleri görmemiş olman normal..Benim yada bir türk vatandaşının kalkıpda kendi dinini kendi içinde yaşayan bir vatandaşın kapanmasına yada türban takmasına bişi dediği yok ki zaten olamazda..insan istediği gibi giyinebilir.Ama bu ortamı germek için bunu SİYASAL SİMGE olarak takanlar olduğu gerçeğinide değiştirmez..Nasıl ben atatürkçüyüm deyipde atatürk'le alakası olmayanlar çoğaldıysa :)
Benim yazdıklarımı dikkatle okursan zaten benim kimsenin türbanına felan bi lafım yok..benim derdim lafa gelince ben müslümanım ,türban takmam engelleniyo ,okumam engelleniyo vs deyip yaygara koparan ama bi yandan da türban altına dar kot giyen , vücut hatlarını belli eden elbiseler giyen , makyaj vs yapan , bir çok fiziksel aktivitede bulunanlara :)
Ben dinin siyasete alet edilmesine karşıyım..Bunu yapanlarda benim gözümde müslüman değildir..
He gelelim diğer konuya türkiye laik bi ülke evet ama iran'da değil..devlet bazı kurallar koyduysa uyacaksın sana kimse sokakta bunu takma şunu yapma demiyor..Devlet memurları yasaya , yönetmeliklere tabidir..O yönetmeliklerde kılık -kıyafet mevzuatı vardır..Devlet memuruysan uyacan..yada devlet memuru olmıcan bu kadar basit..Yoksa okulda türban takılmasın olayına ben karşıyım..Bırak taksın kime ne zararı var..Ha dicen izin vermiolar izin vermeyen kim ??Çoğunluk 2 dönemdir AKP'de nie geçirmiyo türban'ı çok basit..ne zaman yolsuzluk , zam , işsizlik vs gündem olsa zart "türbanı kaldırıcaz..haa yok kaldıramıyoz yök karışıyo..yök başkanını deiştik ama olmadı ..bakacaz ..halledecez.." hayda gündem değişti :)
Onun için Siyaset olduğu sürece , açgözlülük , rant olduğu sürece bu ülkeden bi beklentim yok..dini bile milletin gözünün içine baka baka siyasete alet ediyolarsa zaten vah türkiyem vah :)
Yorum Gönder